Reklamace a vrácení
Reklamace
V případě jakýchkoliv reklamací nás nejdříve kontaktujte na čísle 739 357 270 (v pracovních dnech od 8:00 do 16:00) nebo e-mailem na adrese reklamace@naoko.cz.
Rychlá telefonická domluva nám obvykle k vyřízení vaší reklamace stačí.
Na základě poskytnutých informací:
- vám ihned odešleme náhradní produkt
- v nutném případě vás požádáme o zaslání fotografie poškození výrobku
- není-li již náhradní zboží k dispozici, požádáme vás o e-mailové zaslání čísla účtu pro vrácení peněz
- v ojedinělých případech vás požádáme o zaslání reklamovaného produktu k posouzení
Reklamované zboží nám prosím nezasílejte bez předchozí domluvy. Případné výměny řešíme formou odeslání výměnného balíku (kurýr přiveze nové zboží a zároveň u vás vyzvedne reklamovaný kus).
Záruční lhůta na produkty obchodu NAOKO je 24 měsíců.
Vrácení
NAOKO poskytuje rozšířenou lhůtu pro vrácení zboží bez udání důvodu do 90 dnů od data nákupu.
Zboží musí být vráceno v původním obalu a s původním příslušenstvím. Stav vráceného zboží musí splňovat úroveň "jako nové". Posouzení stavu vráceného zboží je pravomocí pracovníků obchodu NAOKO.
Zasílací adresa pro vrácení zboží:
NAOKO, Ve Žlíbku 1849/2A, 193 00 Praha 9
Do zásilky s vraceným zbožím nám připište:
- číslo původní objednávky
- informaci o vrácení "bez udání důvodu"
- číslo účtu, na který můžeme poukázat zpětnou platbu
Zboží je vraceno na vlastní náklady zákazníka.